Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin sklepu

Umowa pomiędzy Klientem a Sprzedającym może być zawarta na dwa sposoby:


Przed złożeniem zamówienia Klient ma prawo do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, czyli także zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Wszelkie negocjacje regulaminu winny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (ALTRA Jerzy Ciepliński 41-200 Sosnowiec Poleśna 16).
W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa


REGULAMIN

1. Prowadzącym sklep jest firma:

ALTRA Jerzy Ciepliński
41-200 Sosnowiec
ul. Poleśna 16

tel. 32- 297 98 32; 694-355-477
e-mail: altra@altra.net.pl

Numer konta: BRE BANK S.A. "mBank"
85 1140 2017 0000 4102 0409 5576

NIP: 644-050-10-63, REGON: 272009639

dalej nazywany „Sprzedającym”
1. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym zwaną dalej Klientem może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
3. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w polskie walucie. Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy.
4. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (paragon lub faktura) jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres
5. Momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży między sklepem, a kupującym jest moment fizycznego odbioru zamówionego towaru przez Kupującego w biurze sklepu lub za pośrednictwem kuriera.
6. Sklep zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia na każdym jego etapie w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. Cennik, zawartość sklepu internetowego oraz informacje o dostępności produktów nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
7. Klient za zamówione produkty płaci: - przy odbiorze przesyłki - przedpłatą na konto bankowe firmy ALTRA - w biurze sklepu Sprzedającego - dla stałych Klientów możliwość uzyskania kredytu kupieckiego
8. W przypadku przedpłaty zamówienie zaczyna być realizowane dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. W tytule przelewu należy podać swoje dane, co skróci czas identyfikacji Klienta oraz realizacji zamówienia. W przypadku podania niepełnych danych lub danych budzących wątpliwość czas realizacji zamówienia może się wydłużyć
9. Przed odebraniem przesyłki pocztowej bądź kurierskiej prosimy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Szczególnie należy zwrócić uwagę na stan taśm bezpieczeństwa na przesyłce. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki nie należy przyjmować.
10. Pomimo iż dokładamy wszelkich starań aby na naszej stronie wystawione były tylko towary znajdujące się u nas w magazynie, z powodu różnych kanałów sprzedaży, zastrzegamy sobie możliwość nie posiadania zamówionego towaru. W takim przypadku kupujący będzie miał możliwość rezygnacji z całości lub części zakupów, a wpłacona kwota zostanie zwrócona na konto zamawiającego, w zależności od jego decyzji.
11. Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w treści karty gwarancyjnej.
12. Przy akumulatorach litowych należy stosować układy zabezpieczające PCB, które chronią ogniwa przed przeładowaniem, nadmiernym rozładowaniem, zwarciem oraz wydłużają żywotność ogniw. Gwarancji nie podlegają ogniwa litowo-jonowe (Li-ion) oraz litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4), w których zauważono ślad ingerencji w ogniwo np. ogniwa zostały samodzielnie zgrzane/lutowane, łączone w pakiety oraz, w których ogniwa zostały połączone bez układu zabezpieczającego. Gwarancji nie podlegają ogniwa rozładowane poniżej progu dla Li-ion 2,5V dla LiFePO4 2V i przeładowane powyżej progu dla Li-ion 4,25V oraz LiFePO4 3,65V.
13. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku (art. 10 pkt.1) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ( Dz.U.Z 2000, Nr 22, poz. 271 ze zm.), kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić na piśmie. Termin odstąpienia od umowy sprzedaży konsumenckiej wynosi 14 dni i liczy się od momentu odebrania towaru. Wpłacone pieniądze zostaną zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymaniu towaru przelewem lub przekazem pocztowym wedle wskazania. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą i zawodową.
14. Zgodnie z art. 10 pkt. 3 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) zwrotowi nie podlegają: a. produkty wykonywane na specjalne zamówienie np. z wykorzystaniem materiałów graficznych przesłanych przez Klienta; b. produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.
15. Firma ALTRA zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawa? o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawa? o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204) Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia
16. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia
17. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
18. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania identyfikatora sesji użytkownika. Dzięki temu plikowi będziesz zalogowany w serwisie przez cały czas przebywania w witrynie bądź do momentu wylogowania się. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.
Wszelkie znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i są prezentowane wyłącznie w celach informacyjnych

Informacje od sprzedającego

Firma ALTRA Jerzy Ciepliński z siedzibą w Sosnowiec ul. Poleśna 16 zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem altra@altra.net.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -   imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego -   datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -   przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -   wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: altra@altra.net.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres ALTRA 41-200 Sosnowiec ul. Poleśna 16.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO] ……………………………. ……………………………. …………………………….

Ja………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….,  Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .

Imię i nazwisko…………………………………………………………. Adres …..…………………….……..……………………………………. Data…………………………………………………………………………. …….…………………………………………………………………… Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Przykładowo pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Poddanie sporu pozasądowej metodzie rozstrzygnięcia będzie w każdym przypadku uzależnione od zgody firmy Altra

Żadna z powyższych informacji od sprzedającego nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowana, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek jej części z obowiązującym prawem sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu.

   
Witryna stworzona na platformie